One p.m

Idag börjar jag inte skolan förrän klockan 1, sweet!

Jag är nog lite smått besatt av överstrykningspennor, nu drömmer jag om dem! Eller kanske snarare om Jessica och att hon inte vill låna ut sin rosa penna till mig, bara den blåa och gröna. Den blåa och gröna är så starka att man inte ser texten under längre, så jag drömde att jag strök över alla viktiga grejer till min svenska-redovisning idag, besatt...

Igår när jag tittade på Beverly Hills kom jag och tänka på när jag spelade bowling med pappa och bröderna mina för ett par år sedan. Pappa skulle ju såklart vara bäst, så han kastade iväg klotet. Det enda problemet var att "bommen" fortfarande var nere.. Det slutade med att klotet studsade över på två andra banor. Jag dog av skratt då, jag dör av skratt nu!

Tittar ni på julkalendern? Än så länge har jag inte tråkats ut totalt som många föregående år...

Förresten, katte-elever som är intresserade, Martin har fått en dotter, Emma, bild finns i biologi-rummet på fronter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0