Sjöbo-slisk

Igårkväll drog jag och Lottis till en fest i lomma efter att jag blivit knuffad till bussen av blåsten. Lotta var ditbjuden av Wesley och jag fick hänga på, lite smått intressant då Wes var den enda vi kände och jag har inte träffat honom på över ett år. Vi kommer dit, upptäcker att vi är yngst på hela stället och att medelåldern ligger på ~23. Vi som var ditbjudna av Wesley sattes oss vi ett bord, mycket trevligt! Hrm, förutom att bakom oss vid ett annat bord satt två sjöbobor. 23åriga snickare som inte ville ge sig och knackade oss på axeln hela tiden, slisk!

Lite kul var det att vi blev tagna för 87:or, mindre kul att kvällen slutade med 4 polisbilar och 1 ambulans efter slagsmål, ett smashat knä och diverse astmaanfall...Sammantaget en bra kväll (trevliga sms!)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahahaha omg xD

2008-12-21 @ 16:43:33
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0