Den eviga söndagen...

...då jag sitter här igen, undviker att plugga. Vi går faktiskt natur, varför ska vi vara tvingade att skriva ett historia-arbete då?! Jag har inte kommit igång alls så som jag borde, jag tror att jag hoppas att i och med skolans rutiner och tider kan jag få lite press och motivation (...?) till att börja analysera (pfft).

Gårkvällen var megamys med tjejerna, bara en massa snackande i det bästa av kök i en sådär 6h, ibland är livet underbart! Det blev såklart ännu bättre när busschauffören sa ja till att köra inom Flädie, då är min lycka gjord! (Speciellt när klockan närmar sig halv tre på natten och ögonen knappt stannar öppna)

Men vädret här hemma är ju bara för tråkigt, nu är ju nästan alla löv borta också. Fast jag tror faktiskt att jag ska ta mig en runda på kyrkogården i kvällsmörkret, nu efter alla helgons-helgen är där säkert fint. Jag slänger även upp en bild från Lanzarote, mumma på sol och värme! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0