Det är bara att kämpa på

Ja, eller nåt sånt ^^ Allt för att hålla humöret tillräckligt högt uppe för att fortsätta pusha mig genom skolan. Jag hade precis skrivit klart min sammanfattning av fysiken och skulle spara det då word hänger sig. 40 minuters små, viktiga ändringer puttsväck. Ibland kämpar livet mot en.

Temadag Verdun imorgon, två föreläsningar som jag verkligen hoppas ska vara något intressant utan pressen att prestera ett bra efterarbete, bara att njuta! Kanske finns där något projekt med Rädda Barnen eller liknande för min och Malins eftersträvande själar som bara längtar efter något nytt, ett projekt.
Jag kanske ska ta och maila Lomma Kommun snart om att fixa projekt på äldrevården (jag kommer tyvärr inte ihåg addressen just nu om ni tänkte att ni ville förstå något). Vi får väl se om det behövs efter imorgon :) 

Godnatt soetnowsar som den kramgoaste tjejen säger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0