Första Advent

Hela tre dagar sen senaste inlägget nu, ojoj! Här kommer en liten sammanfattning på de senate dagarna:
- Fredag eftermiddag träffade jag den ena gruppen tjejer! Det var lite shopping, hrm, och fika på det. Sen somna i soffan innan klockan nio, trött student, javisst!

- Lördag var det shopping @ Burlöv Center, trevligt med lite omväxling, förutom hockeylaget som kom fram x antal gånger, vi framförde att vi stödjer MIF vilkte inte mottogs jättebra.. Presenter inhandlades, en styck drinkbok till Amanda och pepparkakor till Jessica 8). På kvällen var det tjejmiddag med de andra tjejerna hos Jessica, mycket trevligt om jag får säga det! En trött jag tog mig hemåt efter ett samtal med den första gruppen tjejer, lagom förfriskade var de!'

- Söndag: Svenska x 2, Spanska, Fysik och Historia . . . . . . .  jag flyr av bara tanken

Ta en lyssnare på Spiralling med Keane, min pepp-låt idag


Kommentarer
Postat av: Joss o carro

härlig låt!

lika härligsom vår blogg !

2008-11-30 @ 15:02:18
URL: http://mengyyyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0