hej hej monica, hej på dig monica

Det blev en otroligt slö dag idag då jag inte åstadkom nåt mer än att titta på Pearl Harbour (som förresten är sjukt lång?!). Därför ska jag spendera min kväll med att plugga lite fysik, 1 kapitel är sammanfattat, bara 3 kvar! Innan jag tar tag i det tänkte jag ta chansen att kika lite på musikmaskinen, 90tals tema, helt rätt för mig! Han som har gjort låten hej hej monica, Nic, är med ikväll, eeh, intressant, ehm, kille!
 
Jag känner att det börjar bli lite av en klagoblogg det här, så kan ju berätta att jag hade det mysigast med flickorna igårkväll, än en gång en kväll bara full av prat! Den här gången blev det en del skräckfilm-prat vilket gjorde att vi tillslut inte vågade ha fötterna på golvet (jag och Tess) och bara stirrade runt med vidöppna ögon och desperat grabbade tag i närmsta person (Malin!).

För nästan exakt två år sedan, satan vad tiden går snabbt!


Nu ska jag försöka vara effektiv, hoppas att er lördag är bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0