Israel/Palestina

Fyy fan på möget säger jag bara. Idag har jag jobbat stenhårt i minst 3h och hur mycket har jag fått ihop? Jo, inte ens en hel sida kan jag säga dig. Varför kunde jag inte ha gjort det här när vi fick uppgiften? Här kommer ett schema på hur mina fem nästkommande veckor ser ut, innan jullovet dvs:

Vecka

MÅNDAG

TISDAG

ONSDAG

TORSDAG

FREDAG

47


D-Dag

Bi: Labbrapport



48


Eng: Bokdiskussion

Sv: Inlämning



49 Spa:   PROV


Sv: Redovisning

Bi: PROV



50 - Ma: PROV

LEDIG



Eng: PROV


51


Fy: SLUTPROV

Hi: Inlämning



JULLOV!


Det blir historia varje dag skulle jag tro, sen har vi såklart läxor från alla andra ämnen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0