Morsning korsning!

Skulle behövt min förra rubrik igen! Jag vaknar idag och det finns ännu mer snö! Jag har redan planerat in ett snöbollskrig med Martin idag, får se om jag får med resten av familjen också! Allting ser så mysigt ut nu, det skadar inte direkt att det är blå himmel för första gången på ett par veckor.

Ikväll hade vi planerat in kallbad, huhu! Vi får nog ta en snack om hur det där blir, även fast det hade varit ganska ballt.

Ha en superb dag/kväll med massa snö som ligger kvar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag va i Flädie där va snöö ja :) Såg en traktor som bärgade upp en bil från ett dike^^

2008-11-23 @ 22:45:47
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0