Saturday Fever

Det var ju meningen att jag skulle posta detta inlägget igårkväll, men det glömdes bort i stressen till bussen, så 19 timmar försent:

"Det blir fest ikväll! Ska bli kul att umgås lite med alla mina kära bjärreds-bor! Det kommer väl en liten update imorgon om hur det var :) Dessutom har resgrävaren Malin hittat en fucking-fabulous resa om du ursäktar uttrycket, sommaren 09! 

Nu är jag i alla fall sminkad och klädd, precis som Jessica (vi behöver förresten fixa det där nu!). Ha en grym kväll!"
 
Så här kommer uppdateringen, det blev en trevlig kväll med en del snack även om ganska många faktiskt inte mår sitt bästa nu. Tråkigt att det krävs en fest för att dra ihop gänget, men jag klagar inte!
Men fy vad det blåste när jag gick hem! Halvstorm ute på landet blir ingen bra kombination..

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - Den största bloppisen!

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet/lägenhet.







En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.





Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

2008-11-16 @ 15:23:37
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja vi ska fiiixa! :)

2008-11-17 @ 22:30:43
URL: http://msjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt på dig! :)

2008-11-17 @ 22:36:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0