Wiiho

Skolfotot har äntligen kommit! Som jag har väntat, det är alltid nervöst att se resultatet... Här får ni i alla fall, Nv2B:



Idag råkade det även bli så att jag och Malin aldrig kom tillbaka efter rasten på stresshanterings-lektionen, woops! Istället för att bli super-stressad där av tanken på vad man ska göra efter gymnasiet och hur man ska behålla kompisarna (hjälp?!?!) gick vi en 1,5h lång runda i Lund. Bland annat gick vi förbi BUP, lite smått läskigt ställe faktiskt, speciellt nu när det är igenbommat. Jag kan ju säga att det inte var mindre läskigt när det var öppet, jag har varit där och hälsat på en kompis och det är inget rofullt ställe precis. Långa korridorer med små rum, isch. 

Megamums på nybakade chokladmuffins, tack för mammor!  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha och du klagar på min stresshantering ;)

Ska man göra övning 2 nu?

2008-11-15 @ 10:38:37
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0