dielli!

Rubriken är till Klevia, haha! Översättningen finns här. Överbra väder idag! Fast det har ju sina konsekvenser som vi konstaterat tidigare - huden luktar underligt. Någon som vet varför?

kaya scodelario

Förövrigt har det varit en chill dag. Hade bara engelska vilket jag skippade, stackars Ulla egentligen, det är alltid hon som får ta smällarna! Jag har iaf fått sola en del, har lyssnat på Tingeling, spännande - ryssarna är tydlig ganska så upprörda! Jag har även fått de efterlängtade bilderna... De var ju tjaa... fina.. en del var, haha så illa var alla inte, men där var många roliga! Ett album kommer med till skolan imorgon för alla intresserade.

Tingeling

Kommentarer
Postat av: TessaN

om man inte går på din skola då?! vilken buss tar du hem?!!! tror er hud luktar för den steks...

2009-04-02 @ 19:45:09
URL: http://FeelGoodInc.Devote.se
Postat av: Linda

vi får väl se till att träffas utöver skoltid! ;) annars tar jag bussen hem 14.16. hinner du tills dess? annars får jag komma och besöka dig :O

2009-04-02 @ 19:49:40
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: TessaN

jag får se hur det blir imorgon! kan skicka iväg ett sms om hur läget är lite i två kanske! PUSS VI SES JU SNART TROR JAG.

2009-04-02 @ 21:48:18
URL: http://FeelGoodInc.Devote.se
Postat av: Anonym

jaa dielli!! synd att jag o dielli inte kmr så mkt in touch .. men njuuuuut! för den ler :D

2009-04-03 @ 11:39:43
Postat av: Malin

Ja senast idag på bussen hörde jag om ngn som pratade om stekt hud ^^

Tjej - Du är faktiskt sjukt röd i ansiktet.

Kille - Ja, jag känner det på lukten..

Tjej - Hahaha, va?!

Kille - Ja du vet som när man solat solarie, man får en speciell lukt!



Haha, känner att jag nog borde lägga upp den på bloggen föresten..

2009-04-03 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0