D. It is written

Jag har huset för mig själv. Har hunnit med att skriksjunga&dansa runt som man bara kan när man är ensam, titta på film & dricka kaffe-mjölk-oboy i ett glas, kan det blir bättre? Såg precis klart Slumdog Millionaire. SÅ bra, i alla fall ikväll var den väldigt bra!

Är det bara jag, eller känner ni också av psykiskt när ni är bakfulla/trötta haha? Jag blir väldigt gråtig av mig. Tur att man är ensam alltså, att gråta till Extreme Home Makeover eller Miami Ink mitt på dagen känns inte som ens stoltaste ögonblick haha. Nu är jag väldigt redo för att sova, det är bara att hoppas på att jag inte fått i mig för mycket koffein och att min vad inte låser sig inatt igen. Det känns fortfarande som om jag har "träningsvärk" i den sen inatt. Mina vaderna känns lite utsatta - den ena låser sig och den andra blir stucken av getingar (eller geting, jävla insektsjävel).

Sov gott mina habibthis! 

Kommentarer
Postat av: Patricia

hahaha :))

2009-08-24 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0