k a o s

Avslutningskvällen spenderades på scoutgården i Bjärred på Richard&Carolines fest. (Vad gjorde jag förra året förresten?!) Det var sjukt najs ändå, oväntat mycket roligt folk. Vi var runt en 20 pers som skulle ta sista bussen till Lund hem. Tror ni den kom? Vi stod och väntade i en halvtimme innan vi kom fram till att den nog inte skulle komma. Innan dess hann det ringas både polis och skånetrafiken-jenny (som tydligen lät blond...). Mamma, som är bäst, kom för att köra hem mig och Emma som skulle sova hos mig. Jag erbjöd ett par till att sova hos mig, en person nappade och de andra skulle ta taxi. Jag och Emma har knappt skrattat så mycket som inatt, sjukaste på länge.

Morgonen. Den var inte nådig. Det blev slaggande framför tv:n i ett par timmar efter att vi stoppat i oss huvudvärkstabletter. Nu sitter jag här, ska göra mat till mig och Martin - blir en storasyster-lillebror kväll idag. Ajöken!

Kommentarer
Postat av: TessaN

hahah! och vi som tyckte det var hemskt när vi kom med 132an till centrum och blev tvingade till att gå hem.. 137an hade gått sönder, Danne sa det (vi träffade honom på 132an eftersom att 137an hade gått sönder så de fick byta buss, eh. hur han kom dit vet jag inte)...

2009-12-19 @ 21:16:09
URL: http://samlingavtankar.blogspot.com/
Postat av: Linda

hahaha -.- fail. men det funkade ju helt okej ändå, för oss i alla fall

2009-12-19 @ 21:34:34
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0