A Fine Frenzy

De som varit i närheten av mig idag kan inte undgått hur sjukligt uttråkad jag varit - är. att vara uttråkad är nåt av det tråkigaste som finns dessutom!

Bra saker med dagen;
SOL

Dåliga saker;
Förjäkla dåliga stolar/bord. Stolen på fysiken hade ingen pinne jag kunde haka fast mina klackar i och bordet på matten hade ingen stång -> jag försökte sätta fötterna där ett tiotal gånger men de flög bara ner i golvet, ajaj!

Nu lyssnar jag på Almost Lover och i mitt knä har jag Linn den lilla loppan. Hon försvårar skirvandet en del, är väl lika bra.. Nu blir jag tvingad till att börja plugga till rättskunskapsprovet imorgon, wihoo. 

- hejdå dårar! /grannen Linn 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gick aldrig ut, orkade inte 8). Viljestyrka där..

2009-02-24 @ 16:12:34
Postat av: TessaN

http://www.youtube.com/watch?v=kWQywgdW8oI LYSSNA, lite grey's och fin låt!

2009-02-24 @ 17:42:39
URL: http://FeelGoodInc.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0