Back from the capital

Jag och Lottisen kom hem från Sthlm igårkväll vid halv sju. En timme senare åkte jag hemifrån igen för att hämta upp tjejerna och dra till Lilla Harrie av alla ställen! Johan hade 18årsfest! Prima ballerina var det och jag måste bara säga hur härligt det är att åka taxi hem, ingen vardagslyx direkt! Fast jag behöver väl inte säga hur förjävligt det ser ut här hemma nu. Att duscha, sminka sig och äta på 1h när allt är nerpackat är inte så bra för ordningen..

Stockholm ja:
Onsdag
Vi kom iväg, 1,5h försenat, men ändå, vi kom iväg! 6 timmar, en väldig massa musik och godis senare var vi framm på hotellet! Det blev middag sen ganska snabbt i säng.

Torsdag
Vi åt massor av hotellfrukost, det är nog den goda frukosten man kan få! Vid halv tio gav vi oss ut på Stockholms gator. Halv fem kom vi tillbaka till hotellet. Jag var då 3 par skor och ett par byxor rikare, Lotta två klänningar och en kjol! Affärerna är så himla mycket bättre där, större, i lajk it big time! 
Vi fick även ny färg i håret. Jag körde på samma som Patricia, Chocolat Noir! Vi såg "I taket lsyer stjärnorna". Den första började gråta 10 minuter in i filmen och när den var slut hade de flesta gjort den personen sällskap, mycket bra!

Fredag
Bil, bil och åter bil!   

Det blev inte så många bilder, bara två;

1. Extremt snygg sko, de är lite mer lila i verkligeheten.
I fell in love! Jag köpte inte dem dock, alldeles för höga!


2. Sötisen #1!


Kommentarer
Postat av: k

sjukligt snygg sko

2009-02-21 @ 22:18:07
Postat av: Malin

Håller med Klevia. Och dig tidigare om frisyrerna.. Tänk om man hade tiden och pengarna till att klä sig sjukt snyggt hela tiden. Men vad är väl en bal på slottet!?

2009-02-22 @ 01:04:52
Postat av: daj

mmm assnygga skor!

2009-02-22 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0