ojojoj

Det var ju sjukt vad människor är lata! Jag letar recept (av alla saker jag vet (8, iaf) och i nästa 80% av de jag hittat så är det något med som är färdigköpt! Tänk så vill man göra allt själv :(  I-landsproblem big-time, men man måste få klaga på dem med!

Jag längtar tills sportlovet, nu är det inte långt borta, i dagar räknat! Sakerna att göra kan räknas i miljontal.. Jag funderar på om jag ska ta min minsta bror på nåt litet äventyr, det är mysigt att bara åka iväg själva nån gång, utan datorer och need4speed.

Jag och Malin kom fram till att vi knappt sett solen på flera veckor nu, inte är det konstigt att saker verkar mer hopplösa än om solen skinit och våren varit närvarande.

Jag blev lite sugen efter att varit inne på alla recept-sidor så nu ska jag baka bröd, finns inget bättre än ny- och hembakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0