:)

Oväntat med en smiley! Nej, men jag är äntligen klar med sammanfattningen och för första gången på länge känner jag mig lite produktiv.

Nästa vecka är det dags att påbörja det nya livet, eller hrm... Det blir i alla fall ordentlig träning, förhoppningsvis hälsosammare mat och allt det där. Inför detta har jag därför börjat läsa mer innehållsförteckningar, där är ju socker i verkligen allt, till och med skinka! Socker är uppenbarligen omöjligt att undvika om jag ska få någon mat i mig överhuvudtaget! Dessutom ska jag inleda projekt avveckla köttätning. Kanske.. Det kommer säkert inte funka då jag har svårt för grönsaker i allmänhet om de inte är dränkta i dressing - och det strider ju mot mitt nya liv...Så jag får klura på det där, hur jag ska kunna äta tillräckligt och även klara mig utan illasmakande kött.

Antalet skoldagar tills sommarlovet är väl cirkus en 95, eller nåt sånt där, tror jag att jag och Patricia kom fram till förra kemi-lektionen! Inte överdrivet mycket, eller hur?

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0