Happy Days!

Det värsta i skolväg på länge är förhoppningsvis avklarat nu och det finns inget att göra åt det som är gjort! Idag ska jag njuta extremt mycket av att inte vara tvungen att göra något, i like it!

På denna trevliga dag tänkte jag därför fixa lite med mina ny-framkallade bilder, papperskopior är mysigt! Förresten, så bör ni kolla in Aktuellt klockan 21 på svt2 idag, chansen finns att jag är med... Svt var med på min lektion idag och när läraren ställde en fråga till mig så.... kommer såklart kameramannen och zoomar in sig på mig bara en meter bort.. Jag kunde typ inte svaret, dels för att min lärare pratar så jäkla otydligt och ställer attack-frågor. Det slutade iaf med att jag fick fram ett halvdant svar samtidigt som jag kände att jag blev mer och mer lik en tomat i ansiktet. Att resten av klassen satt och stirrade på mig och kameran hjälpte ju inte direkt. Ta en titt i alla fall, ni vill ju inte missa en högröd, något sunkig (efter 3 timmars prov) - jag! 

Ja, just det! Jag hittade en mening i en bok jag tänkte dela med mig av - om jag inte lämnat blocket där jag skrivit det i skolan. Imorgon så, då kommer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0