Yesterday

Efter en halvt uppäten rulltårta drog jag, Malin, Thres, Lotta, Diane och Amanda ut från Malins casa till gatorna utanför. Beväpnade med tre kameror, en rulltårta och en kniv vandrade vi runt. Efter lagom mycket flummande vid en skola såg jag en kille på en moppe ungefär 300m bort.. Det första jag sa var:
"Om det där är min bror dödar jag er!" -Lagom aggressivt, jag vet, i alla fall. Någon ropar "ANDREAS?!" varav ett tvekande ja kommer som svar.
- "Linda Larssons lillebror Andreas?!"
- "Eeh, jaa.."
Varav alla går över till honom, hälsar, Malin flummar som fan, pinsam tystnad uppstår och vi drar igen.. (Lika bra det för när vi var påväg därifrån kom de tre tjejerna han skulle träffa, Det hade ju kunnat bli skojj...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0