Ah maan!

Hade ju en massa som jag skulle skriva, småhistorier, kommer ju inte ihåg ett jota nu. Senaste tiden? Massa jobb, avskedsfika med Ashley, KEANE! Kommer nog ett eget inlägg om det när jag fått in filmer och dylikt (=tid).  Under hela sommarlovet, alltså 1 ½ vecka ^^, har jag solat ordentligt kanske 1h. Katastrof ju! Tänkte hålla mig vid datorn lite så att jag kan snacka med boysen som kom hem från spanien nästan precis, ska bli spännande hehe!


Sångaren är btw mycket smalaren än man kan tro, nuförtiden iaf, hade man cuttat ansiktet hade han varit yummi!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Liiinda, du får följa med istället :D

2009-06-25 @ 21:45:22
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0