Eurosquare Song Contest!

Så fyndigt, eller njäe, hette melodifestivalen på min låg- och mellanstadieskola - rutsborg! Har precis tittat på bidragen från 00,01,02 & 04. Jag dog av skratt och fortfarande lite av skam. Speciellt den från 6an, det är fortfarande inte tillräckligt längesen haha! Genom åren har vi hunnit med både min & live versioner av;

Toxic  (usch, rodnar ju bara genom att höra inledningstonerna haha!!)
De sju dvärgarna "och räven slank ur näven"
Rosa Helikopter
Regnrock
Superstar med Jamelia
Sista Mohikanen
Spice Girls (kommer inte ihåg vilken låt?)
Romeo med Shebang
King of the road (med ett avbrytande inslag av en kille i tjejkläder dansandes "balett")
osv osv. Minst ett bidrag varje år...

Hade ni sånt här på er skola? Oförglömliga är ju bland annat Amandas Brittan där hon hoppar runt som en duracellkanin! Gulligt är det mesta av det iaf. Folk både ser ut exakt som de gjorde då och har förändrats extremt mycket. Nu ska jag sova, loppis imorgon ju!!

Kisses&hugs! (*blinkblink* patricia!)


Kommentarer
Postat av: isabell

ja är hemma ja :)

2009-06-26 @ 22:53:51
Postat av: patricia

hihi ^^

2009-06-28 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0