Home at last!

Haha, det får ju det att låta dåligt! Vi hade en riktigt mysig tur, även om det blev lite sömn, men det är så det ska vara! På vägen dit racade vi i bilarna, Klevia råkade som ren reflex räcka fingret mot den andra bilen när vi susade förbi - rätt mot b-man! Som jag skrattade och som hon skämdes! Efter den incidenter körde vi på skyltar istället: "Suck it bitches", "Bite me bitches" och "Vi älskar er egentligen!".

 haha, sån aggressiv min! (toalett-bild på stenshuvud haha)

Nu längtar jag SÅ mycket efter sista tiden i trean! Prag, bal och student. Fyfan vad kul!! Om ett år är det vi som kommer springa runt och skrika "Vem vill gå i tvåan nu" och skriva att "sin kuk = 0"  Jag har på tal om inget precis uppdaterat klart mig på alla bloggar jag följer, bloglovin hade slutat räkna för att där var så många nya inlägg, stod bara "100+"..woopsi

Sitter och lyssnar på death cab, åh vad bra :D Nu ska jag bara hitta en outfit till onsdag så är jag nöjd!

Snart sommarlov!!!


Kommentarer
Postat av: patricia

jag måste nog säga att klevias reflex var så jevla kul^^! o hihi ja tänkte på den obligatoriska toabilden när den saknades på fb! puss linda<3

2009-06-04 @ 20:51:18
Postat av: K

HAha! så kul! galet!! he he. men jag fick inga hatblickar från b-man idag dock!! sick diii...

2009-06-05 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0