Smauga

Det blev årets första dopp i havet igår (utöver kallbad då)! Det började med att gå ut och känna på vattnet - Eric började kasta tång och sen var det kört. Barnsligt roligt! Förutom kanske när Eric tryckte upp tång i munnen på mig eller gjorde lerinpackning i Lottas hår.. haha.

Cyklade i Malmö igår på uppdrag av Chefen (hon skulle ha en antennsladd så att hon kunde titta på en tennismatch..?!). Så skulle jag på en och samma gång försöka att inte cykla på nån, inte ramla, leta efter rätt gata, stoppa klänningen från att flyga upp - samtidigt som jag känner mig utstirrad av äckliga män. Roligt!

Aja, ser ut att bli en wünderbar dag, kan jag berätta för alla er som har det skön sovandes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0