VET NI?!

OMFG, vet ni vem som spelar i Köpenhamn den 23juni??? KEANE!! Patricia jag riktigt dör nu om du är i spanien då :( Jag SKA dit, måste det!!

http://www.billetnet.dk/html/evinfo.htmI?CNTX=820256&l=DK&C= 

För övrigt ^^ Fick genom en slump ett extrajobb idag, för dagen. Har stått i en butik på hansa compagniet i 6h och sålt ut i en butik som kursat. Ont i fötterna har jag men en erfarenhet och speciellt en del pengar rikare nu! Som den kassa person jag ibland är glömde jag dock min mobil under disken där, lagom pantat haha! Kom precis på att jag inte varit på toa på 8h haha! ska åtgärda det nu

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: patricia

AAAAAAAH!!!

2009-06-05 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0