Morsningkorsning

För första gången på vem vet hur länge vaknade jag utan att ha ställt alarm, för himla skönt! Jag känner mig lite i farozonen för att bli sjuk nu när så många runtomkring mig är det och efter den lilla sleepovern med Lottisen. Lotta smsade mig och berättade att hon hade över 40 graders feber torsdag kväll och att hon var ensam hemma. Så pappa hämtade upp henne så att hon fick spendera natten här. Så efter en natt med lite sömn, lyssnande så att Lotta verkligen andades och hämtande av piller kom fredag morgon. Den börjades med att Lotta hade svårt att andas, ambulanser som inte ville komma för att hon fortfarande kunde prata och allmän panik. Jag bestämde mig för att inte ta mig till skolan utan vara hemma hos Lotta. Vi tog oss hem till henne där jag fick ta en promenad med hunden medan Lotta tog astmamedicin. Så efter förbättring kunde jag gå i skolan utan större risk ändå, så 40 minuter för sent och lagom stissig kom jag till skolan. Och hälsan ja, det återstår väl att se hur den artar sig, speciellt efter mer huvudvärk igen efter ett par veckors uppehåll.

Idag ska jag ta mig an uppgiften att börja skriva ett fyrasidigt arbete om ungdomsvård, inlämning måndag (Y) Vädret är i alla fall ganska mysigt idag, i alla fall det.


- Does he wash up
- He never wash up
- Does he clean up
- No he never cleans up
- He does nothing
- The boy does nothing



Kommentarer
Postat av: pat

and if a man can't dance, he gets a second chance ;)

2009-04-03 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0