Sommartider hejhej, sommartider!


Klockan är framställd och sommartid är nu här! Den enda nackdelen är att en dyrbar timme av plugg försvinner! Eller äh, vem försöker jag lura, jag bryr mig inte, jag är snarare glad över det!

Är det inte hemskt hur en text ser så mycket mindre ut när den är datorskriven jämfört med när den är handskriven?! Jag skrev precis in min inledning till arbetet och den gick från att vara 2/3 av sidan till 1/5 - det får mig nästan att vilja gråta! Utöver det mår jag fortfarande illa efter att ha hoppat studsmatta, mitt balanssinne är ju sämst!

Om cirkus en kvart börjar Since Our First Guitar spela. Anledningen till varför jag inte är där är, *drumvirvel*, för att jag skjutit upp allt pluggande och måste göra det nu, wiho!

Anyho, toodles! (Föreställ er det (toodles) som när Olivia säger det och försök undvika att rysa av obehag!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0