ingen behöver veta


Lillebroren sitter nån meter bort och spelar CS. Skriker, bankar i soffan och är allmänt irriterad på de han spelar med... Pojkar alltså. Imorgon är det sista samhälls-provet, huuh, men orkar verkligen inte anstränga mig. Så. Fruktansvärt. Tråkigt. Blir väl bara till att gå upp om drygt 6 timmar så att jag hinner panik-plugga då. Allt är som vanligt alltså. Har lyckats undvika att plugga i helgen genom att skura golv och sätta upp ljusstakar, stjärnor och sånt. För att undvika att plugga idag läste jag Andreas bok, Ingen behöver veta. Handlar om en kille som blir våldtagen av sin moster, intressant vinkling så om du inte har nåt särksilt för dig, eller vill fly ett tag, så kan jag rekommendera den. Nu är det sovdags, behöver all sömn jag kan få.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0