Skånetrafiken

Okej, jag medger att jag är melodramisk, men lite kul är det. Jag kommer inte få nåt bättre ur skitskånetrafiken så då kan jag lika bra klaga som fan!

Jag undrar hur många mail hit det krävs för att förändring ska ske. Imorse glömde busschauffören bort att köra inom Flädie. Igen. Jag ringde ert kundcenter som hänvisade mig hit. Jag begär inte ersättning, då jag har gymnasiekort betalar jag inget på vardagarna. Det jag hoppas inte är för mycket att begära är att bussarna följer sina linjer. En gång är okej, när man själv är på bussen och kan säga till är det okej, men står man i Flädie och väntar och det börjar närma sig den 10onde gången är det Inte okej. När ska jag kunna börja lita på att bussarna kommer?

Nu ska jag titta på Skins, ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0