medelklass-brittiska, eller hur var det?

Jag gillar verkligen inte allt av honom, udda kille - men denhär låten med sitt uttal:


Jamie T - Sticks 'N' Stones

eller varför inte

#74 Revolver - Get Around Town

eller

Maps - I Dream of Crystal

Jag hade kunnat fortsätta i all evighet. Säg till om ni vill ha spellistan där alla dessa och mer än ett par bra låtar till som spelats på AF ligger. Se förresten upp för kycklingar nuförtiden. Det finns fler av dem än det finns människor. Nu ska jag sova. Godnatt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Patricia

trodde du skulle anspela på skolans kyckjlingar....................... fy linda nu fick du mig åm tänka på dom :'( förresten är jag så jävla F A I L hehhhe. Du vet det mejlet jag blev lite konfunderad över och kanske småttingsur med innan? såg det nyss i min mejl heheheheheh :P woooopzz (wich means det är bara dig hon ogillar ;) nää..) pussspusss

2009-10-09 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0