long time no see

Veckan har varit galet full av mycket saker att göra. Utöver prov och andra sånna trevliga saker så såg jag spyxet med Klevia, Malin, Aura, Diane, Therese och Pexet i torsdags. Pexet ehm, märktes. Fast det var kul, inget överdrivet störande. Spyxet var fruktansvärt bra. Extremt duktiga sångare och det verkade vara så himla kul att vara med. Josefin, som var/är med i kostym, var också med i en av extrasångerna. Helt plötsligt kom hon ut i en jättesatsig klänning, kul kul!

I fredags förmiddag trängde hela familjen ihop sig i bilen och påbörjade vår "korta" och "snabba" resa till Stockholm. Efter matstopp, kissepauser, bilhandlare (pappa köpte sin älskade bil i norrköping och skulle hämta upp bildelar haha..) och nästan 8 timmars resande så var vi framme. Vi firade pappas födelsedag lite med att äta ute (typ godaste pizzan någonsin) och sen slocknade jag innan tio. På morgonen fick jag skjuts till Karolinska Institutet. I kön till inskrivingen träffade jag på Athena så vi hängde tillsammans innan provet. Jag får resultatet om två veckor iih..

det är tråkigt att åka bil, just saying..

 

Nu ska jag ta tag i pluggandet igen, nästa vecka är inte rolig nånstans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du tycker inte valborg e kul eeey? ;)

2010-04-26 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0