mastodonproblem

Jag hade behövt en såndär klocka som är med i Harry Potter, som gör att de kan rädda Vingfåle och så vidare ni vet? Den kan i alla fall vrida tillbaka tiden och göra så att ens framtida jag är med i dåtiden, komplicerat förklarat.. Så här är problemet: lördagen den 24e april har jag tackat ja till att skriva prov i Odense, DK, för att söka alternativt urval och möjlighet till interjvu. Samma dag har jag kommit in på i stort sett exakt samma sak, fast i Stockholm. Det är inte lika stor konkurrens i Odense, men jag går hellre i Stockholm. Så om ingen av er där ute har en såndär klocka, vad fan ska jag göra??

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få min om du lämnar tilbaka den sen!

2010-04-10 @ 17:13:12
Postat av: Linda

här trodde jag först att det var självaste HP på besök men sen såg jag att det var PP... :( enorm besvikelse

2010-04-10 @ 18:08:37
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0