7 bussar senare

Buss #1 togs till Lund där vi hängde hos Aron en stund. Vi tog oss till Einar med buss #2, där stannade vi lite längre. Vi lyssnade på ganska kass musik, sjöng lite bättre låtar i ett badkar och tände smällare. Buss #3&4 togs till Malmö med ett stopp på citylivs/candyland. I Malmö dansade vi för allt vi var värda med massor av fina vänner. Buss #5&6 tog oss hemåt till B-town. Det var en lång, lång, lång resa och vi var trötta. Slutligen tog jag buss #7 hem imorse, stirrades på när jag kom i festkläder klockan 9 på morgonen, men det är okej.Det var min fredag!



Kommentarer
Postat av: Trixi Siebert

Alltså du är för gullig!!!! Läste nyss kommentaren till länken och jag älskar min present!! Haha, Linda <3 bussar

2010-02-14 @ 01:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0