what if

*gäsp* är väl hur jag mår nu. Känns som att jag letat bilder på balklänningar i timmar idag, men lite lyckat i alla fall. Utöver det har jag pluggat (tro det eller ej, tolka som ni vill) och jag ska väl plugga lite till innan jag ger mig idag. Vi lämnade in projektarbete idag, wii! Hoppas bara på att AKA rättar snällt, eller rättvist åtminstone.

Köpte en tröja/biljett till Lund Super Bowl idag. Sen är ju frågan om jag kommer att ha prov då så att jag kan gå eller inte, men vi får se. Ni kan ju ignorera mupp-fejjset på bilden, det är måndag okeej.. När jag tittade på balbilder såg jag en bild på Janne (religionslärare) i frack, så söt. Här är hans facebook, kolla grupperna han gått med i. BANANAS!* (okej, klickade precis in på gruppen och det var inte så roligt, fan då..)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nej, den filmen är rätt seriös..

2010-02-16 @ 18:30:53
Postat av: Therese

rövslickarna som är vän med honom på facebook haahaa

2010-02-16 @ 20:07:58
URL: http://samlingavtankar.blogspot.com/
Postat av: Linda

hahaha, inte vän, spanade bara litta :B och malin, ja jag insåg det, jag som trodde att han bara var fixerad vid att äta bananer eller nåt. Besvikelsen var enorm!

2010-02-16 @ 21:22:22
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0