lookbook

Jag hör om och ser bilder från lookbook ganska ofta nuförtiden. Diane och jag kom i alla fall in på det och efter en stunds spanande så fick jag ihop en samling trevliga pojkfoton och det vore bara taskigt att inte dela med sig av dem!

Vi börjar med den snyggaste. Diane länkade bilden, "typisk lindakille"

Inte min typiska stil kanske, men jag gillar den. Har en liknande bild, fast bättre, sparad som ni kanske kan få se nån gång

Leendet..!

Såg 14åringar verkligen ut såhär när vi var i den åldern?

Väldigt brittiskt och bra helt enkelt

Och överallt finns dehär. Asiaterna med klackar, smink och liknande. Vill inte låta fördomsfull, men uuueh!

Just det ja! Vad menas med uttrycket "hyped"? Står bland kommentarerna till bilderna överallt.

Kommentarer
Postat av: daj

linda din kille påminner asmycket om snakebitekillen

2010-02-07 @ 17:35:45
Postat av: Therese

det står en siffra upp i vänstra hörnet på alla bilder, det är helt enkelt hur många som gillar kläderna du har på dig, gillar dem det så trycker dem på "hype" osv.

2010-02-07 @ 18:10:02
URL: http://samlingavtankar.blogspot.com/
Postat av: Patricia

jaa, och han i FNL http://images.google.se/images?q=taylor%20kitsch&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=sv&tab=wi höhh

2010-02-08 @ 16:41:01
Postat av: P

fan, de blev inte den länken som jag gjorde ju:((

2010-02-08 @ 16:42:24
Postat av: Linda

haha, lugnt, vet vem han är och tkr att han är apigt snygg med!

2010-02-08 @ 19:47:07
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0