Svinaberga!

Idag fick jag bilderna från Österlen från Josefin. Efter en biltur, nu när alla tar körkort blir det många, så kan jag dela med mig av dem!

vår trip började med en taxiresa med Håkan från kustbevakningen. skånetrafiken ♥


vi eldade en massa, eller försökte till att börja med snarare, för att få värme


de här tre bildade tard-grupp på direkten


jag var tvungen att rasta djuren så vi gick på vandring


ett par meter senare hittade vi en isplätt som underhöll kinderna


lugnet före stormen. strax efter får vi bevittna Josefins "masken"


vi bestämde oss för att göra ett äkta manlighetsprov och besteg Norra Huvudet (woow)


nöjd tjej efter att klarat provet


på väg ner hittade vi ett datorspelsland med träd i isen


Malin tar det lugnt efter att ha bevittnat hur Diane hittat sitt nya krypin, i en rot


vi åt då och då, faktiskt. det är sant, lovar


det blev trauma och kaos när Joppe fick en 10 meter lång sticka i foten...


djuren tvingade mig att gå med i deras tard-grupp, sen tröttnade JL och slängde ut oss

Snipp snapp snut
så var sagan slut!

Kommentarer
Postat av: daje

hehe fint, gilalr din min på den sista:P

2010-01-18 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0