uppdatering on the way

Jag sprängde precis min ena trumhinna när volymen på en transa-bloggs andra videoinlägg var mycket högre än på det första. Jag hoppas ni fattar, aj. Jag hade kunnat lägga upp en bild från nyår, men ni har förmodligen redan sett dem alla på facebook. Fruktansvärt album för min del, har haft en riktigt ofotogenisk vecka överhuvudtaget, ni ska se bilderna från helgen. Förresten, om ni vill hälsa på en blogg-nörd: säg hej till mig. Har precis letat genom en massa (läs 4) för att ta reda på vad vår käre prins egentligen höll på med i Sälen. Ursäkta för ett rörigt inlägg, men känner mig lite, mycket, trött. En uppvilande 3 dagars tripp till Österlen med tjejerna är inte så uppvilande. Speciellt inte när jag vaknar halv elva och de andra halv ett och det är de som har sovit lagom mycket. Jag ska nog lägga mig nu, inte plåga er med mer svammel. Sov gott och glöm inte att lyssna på The Veronicas nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0