boredom

Visst för att det är sommar och jag är ledig, men ibland kan det bli för mycket. Det är inte lika kul att läsa när man redan läst en bok den dan, eller att sola när molnen gör det kallt hela tiden. Så därför körde jag ny taktik nu på kvällen när jag höll på att torka ut av leda och provade på lite nytt. Lillebroren har precis köpt longboard så åkte den ett par vändor på gatan och när det inte var nytt längre tog jag en sväng på flakmoppen. Nu är jag inte liiika uttråkad längre och snart, förhoppningsvis, tar jag cykeln till B-town för att låna lite jordgubbar från bonden!


Kommentarer
Postat av: Bella

åh! puss ☂

2010-07-15 @ 21:55:26
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0