en vecka och 5 dagar senare

Det slutade med att jag tackade nej till att jobba mer, det är för himla skönt att vara ledig. Som avslutning på jobbeveckorna sa jag på riktigt hejdå till Patricia.

vi satte oss brevid handikappsbryggan i Lomma och högg in på vindruvor och tårta

 

patricia badade fötterna i det något äckliga men varma vattnet. jag gjorde fula miner men de bilderna får ni inte se..

 

solnedgången var fin

 

efter denna bilden smällde jag i knäet i en sten på marken så hårt att blåmärket fortfarande inte är borta. ett sommarlov sen är hon tillbaka!

 

Midsommar började med middag och kubb hos Lotta. Jättemysigt och roligt var det. Efter velande hit och dit så slutade det med att jag och Sandra följde med Fredrik och My till en fest i Lund där vi hade heltokejkul. Midsommardagen körde jag till familjen och spenderade en natt som äkta svensson i en husvagn.

 

Denna veckan har jag besökt Ullared, en upplevelse i sig! Jag har badat i hav och i pool, ätit en massa glass, myst på stranden om kvällarna, fikat och firat Erik i kolonin - haft sommarlov alltså. Nu ska jag iväg och se Eclipse och vara så mycket tonårstjej det bara går!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0