helgen som gått

I fredags sket jag och Patricia i allt vad festa heter och begav oss till Lomma beach istället

Medan solen gick ner åt vi kakor, snackade skit och tände ljus i form av kaniner

När solen gått ner och det blivit kallt sprang vi förbi 94a-festen och körde sjungandes hem

I lördags körde Malin (weppa på det!) oss till Röstånga och Odensjön. Vi vandrade ganska långt, tittade på alla firrar och möss och drömde om glass

Vi hittade en äng av maskrosor där vi slog oss ner. Efter ett stopp i Marieholm för att köpa en glass, eller två, åkte vi hem

Kvällen bjöd också på glass, men det har jag tyvärr ingen bild på. Mys med Emma och Lotta var det i alla fall

Idag gjorde hela familjen sig fin, sen tog vi finbilen och åkte till Vallby för att fira in att Bastian kommit till världen. När vi kom hem tvättade jag bilen till ljudet av Rockklassiker. Min helg var det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0