solsolsol!

Hur låter det med att kunna gå hem från bussen Utan jacka? Eller att kunna sitta utomhus och vara varm trots att klockan är fem? Underbart säger jag! Även om största delen av eftermiddagen spenderades inne på kärnkraftverket i Barsebäck så hann vi njuta av solen till och från reaktorn. Det var ändå ett intressant besök (och de bjöd på fika, alltid ett +). Efter många om och men hade alla pengar kommit in till Prag imorse så jag betalde precis det. Det vill säga efter att jag hade hittat fakturan. Jag letade igenom alla mina gömmor minst tre gångor innan jag desperat gav mig på soptunnan - och det gav framgång! Ska genomföra en undersökning för att ta reda på vilken skitunge som slängt mitt papper.. Nu känns det väldigt tomt på kontot när det är flera tusenlappar fattigare. Jag hjälpte precis lillebroren med hans mellanstadie matte så nu räcker det med matte för idag, dags att chillaxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0