mot regnet drar vi!

Just nu är det upp emot 20 grader. När vi kommer dit? Sjunker stadigt från 15 grader och neeeråt. Tack Prag! Jag har fått ner alla kläder i väskan efter lite rensning (men vad menar du mamma?! klart att jag behöver 10 klänningar. hmpf, tar väl bara 6 då). Det enda som inte fick plats är hårsprayen haha. Känner mig som urbilden för tonårstjejen just nu. 03.45 vaknade jag inatt, full med tankar av prag och fysik, och kände mig klarvaken. Efter 1 timmes räknande av får, det blev ganska så väldigt många, så somnade jag! Resten av kvällen blir det mathandlande och religionsarbete.. Ha det superbra här hemma under ledigheten, jag ska iaf ha kul! Hojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0