sjöbjörnarna

Jag sitter här och kvider som en liten nånting. Förkylningen har segrat och nu lite försent försöker jag med alla naturläkemedel vi har hemma att bekämpa den. Igår var jag på mejeriet och såg Seabear, ett isländskt band. Mysigt, men lite långtråkigt i längden. Förband var Since Our First Guitar. Det är alltid lika roligt att se dem och det var gåshud direkt när Post Prague spelades, så mycket nostalgi med den låten! Jag var tvungen att ladda iPoden när jag kom hem så att jag kunde lyssna på dem. Så lyssnar på iPoden nu och känner mig allmänt nostalgisk, massa musik jag inte lyssnat på på länge. Snart snart, så snart jag samlat ihop orken till det, ska jag ta tag i de tusen skolgrejer jag har att göra. hojj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0