vilken gårdag

Igår förmiddag fick mamma detta mailet:

"Hej ! Jag måste tyvärr meddela att det blivit en miss angående din klänning.
Maila dina kontouppgifter får jag betala tillbaka dina pengar. Ange vilket
belopp du betalat.

Jag är jätte ledsen över detta"


Behöver jag säga att jag grät? Har väntan på precis den klänningen jag ville ha i nästan 3 månader och sen får jag reda på att den inte ens finns. Det var lagom kul där ett tag. Mamma drog med mig till Malmö på eftermiddagen och jag fick med mig en klänning hem! Så istället för en baraxlad, lila chiffongklänning blir det nu en rosa, i klassiskt balklänningstyg med en axel. Helomvändning jadå, men vem vet. Blir kanske bäst såhär.

Kommentarer
Postat av: Martin

I såna här lägen måste man vara fatalist! Det blir alltid bäst! :-)

2010-05-24 @ 22:52:31
Postat av: Emma

Den blev också jättefin! kommer bli awesome :)

2010-05-25 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0