en lördag i lund

Så igår var sista gången på två månader som jag kommer träffa alla de här tjejerna tillsammans bara vi. Sorgligt men sant. Vi började på New Delhi där vi fick en egen hydda att bosätta oss i, med en hatt på köpet. God mat, som var så stark att i alla fall jag kände mig som Oskar när han tagit för mycket extra spicy taco-sås, men god. När det bara var vi och ett par till kvar promenerade vi med magarna fulla av mat och öl vidare till Viggos. Där var det precis som det brukar vara, med lite extra krydda av en kvinna/man, vem vet, som pratade med sig själv.


Vi vandrade vidare i kylan mot Mejeriet. Efter tre kvart i kö så var vi till slut inne. Efter att ha träffat hälften av Katte och Spykens 91or och 92or under en halvtimme bestämde tre av oss för att ta bussen hem medan Therese och Josefin stannade kvar för ytterliggare äventyr. En tur med lite visslande senare var jag hemma. En kväll full av ta-igen-snack och massa trevligheter! So long my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0