fick en smocka av en treåring idag. wünderbar

Just nu sitter jag i det blivande "köket". Tydligen behöver vårt nuvarande kök renoveras (uppenbarligen har det gått för länge sen senaste makeovern i huset. Som var för bara nån månad sen..). I alla fall så ska datorrummet fungera som ersättning under tiden så kan ju bli roligt det här.

Alltså, livet som en vikarie. Lite hattigt om man säger så. Två avdelningar per dag och ungefär 20 nya namn lärda per vecka är standard. Fast jag gillar det som sagt. Och hösten bara springer iväg, mindre än 8 veckor kvar på året! Bara två löner kvar i år, scheisse.. Som lite uppmuntring eller nåt sånt där, den här bilden hänger inne på personaltoaletten på min mammas avdelning och har gjort det så länge jag minns (där jag var idag hade de en bild på Wentworth Miller haha..):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0