vila i frid, min kära vapendragare, vila i frid

Du försvann plötsligt för en månad sen. Vi letade och letade, men ack. Det var allt förgäves. Sedan jag var 7 år har du nästan dagligen varit med mig och om inte har jag saknat dig nåt fruktansvärt. I 12 års tid har du förgyllt så många av mina måltider, den bästa av bästa ersättningar har du varit. Så efter lite efterforskningar från min kära moders sida fick jag det förkrossande svaret. Du har utgått. Efter att ha slutat tycka om smör vid sex års ålder hittade jag min ersättning i form av Créme Bonjour ett år senare och nu har den försvunnit. Saknaden är enorm och den stora frågan är - vad ska kunna ersätta dig?!

R.I.P my friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0