indestructible

Ska snart krypa ner i sängen och kolla Vicky Cristina Barcelona, bra film det där. Och skönt med hemma-sängen. Har varit i stugan sen tidigt i fredag förmiddag och sängarna där är inte lika bra. Fick dessutom inte min för ag renoverade mitt rum så fick hoppa tillbaka till våningssängen för helgen, attans bananer.

 

Tänkte lite på det här med ödet. När pappa och jag körde upp i fredags så stannade vi och köpte kaffe (som pappa tappade i hela bilen senare när han körde, smidigheten själv) och kaka, ett måste. Så när jag skulle betala, pappa tankade, blev det 2kr mer än jag hade och precis då kom pappa in. En räddare i nöden alltså! Ödet?

 

Har i alla fall spenderat helgen med att maskera, måla, måla, måla lite till för att sen ta bort tejpen och flytta in allt i rummet igen. Så istället för gulvita väggar har jag nu en grön och tre kritvita. Somrigt och fint om jag får säga det själv! Har tyvärr inga bilder för slängde kameran på Andreas i fredags morse efter att han blev så sur för att jag ville ta den.

 

Ibland är det skönt att bara vara med familjen och i stugan är det alltid extra mysigt. Äter längre, sover mer, lite trevligare och sådär. Även fast jag spenderat hela dagen med att bråka med Martin. Har inte träffat annat än familjen sen i onsdags och det märks hrm..  En fin helg ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0