let's grow old together and die at the same time

Några timmars hårt arbete gav dessa och ett väldoftande hus som resultat! Goda var de med

Broren fick hem ett nytt objektiv till kameran som vi var tvungna att testa lite. Ska nog bli bra det!

Arbetslösa = soffpotatisar eller hur är det? Denna soffpotatisen ska i alla fall på intervju imorgon så håll tummarna!

Suddig bild, men tycker att han är så söt han, far min. På bilden innan denna gav han kameran en sån tom & korkad min, fick kramp i magen så mycket jag skrattade åt honom. På tal om korkat var hans kommentar vid middagen, när jag läste på såsen att den gick ut i juni ,"ska du ha den eller inte??" Nä, jag åt inte den, han gjorde dock, oväntat (eller inte).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0