illamående

Känner mig lite skakis för tillfället. Lyckades bara sova lite drygt fyra timmar inatt så lider av lite sömnbrist. Får se om jag hinner med en liten sovstund i eftermiddag innan det är dags att ta sig till malmöfestivalen.

Igår åkte jag först till Rövarekulan med Lotta, My och Saga (Lottas übersöta hund). Soligt och vackert var det. Efter vår lilla tur åkte vi hem till My och mig, hämtade alla våra grejer så vi kunde fixa oss hos Lotta. I drygt en timme stressade vi runt hemma hos henne, duschade, sminkade oss och provade en himla massa kläder. Vi lyckades bli klara och ta oss till Staffanstorp där Felicia hade lagat en massa mumsig mat. Precis som på nästan alla våra förfester åt vi en massa, drack ännu mer, fixade oss och snackade skit i mängder.

På slagt var det ändå bra. Jag har lite hat-kärlek förhållande till slagt, men så länge man har bra musik och vänner så kan nästan vad som bli kul. Efter stängning satt vi i en timme och segade utanför. Inga taxis ville hämta oss och ingen orkade gå nån annanstans för att fixa det. Fick i alla fall snackat lite med en av kävlingepågarna som vi förfestade med på Rhodos. Så sitter nu inne med lite mer skvaller vilket aldrig är fel. Kom till slut hem, med klämda lilltår på grund av högklackade skor och två klämda fingrar på grund av en toalettdörr, men äh, smällar man får ta. Och det var den lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0