livet som arbetslös

nån gissning på hur gammal bilden är?


Inget samtal från jobb idag = hela dagen hemma. Skitväder ute och gymmet är stängt tills klockan tre. Sen är jag på sånt humör att jag är uttråkad, men pallar egentligen inte göra nåt ordentligt. Det har slutat med att jag har suttit vid datorn hela dagen och samlat bilder. Josefin har bett om en del nu när hon ska iväg och i samma veva tänkte jag ta tag i att själv framkalla lite. Är uppe i ungefär 400 bilder än så länge och jag vet att det kommer att bli fler. Dyr historia det där, men roligt att ha dem. Och fortsätter det såhär kommer jag ha en massa tid på mig att fixa med album också. Har förresten fått lämnat in mina två engångskameror, som mest är fyllda med Peace&Love bilder, så ser fram emot när de är klara. Nu ska jag lämna en skärm för att flytta till en annan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0